kris-squat-min-scaled-e1586435287806.jpg

Individuele Trainingen

Bij Profit helpen we u met een aangepast trainingsschema in functie van uw wensen en noden.
De vragen van onze klanten kunnen we in vier categoriën onderverdelen en voor iedere klant maken we een individueel trainingsschema.

Spiermassa opbouwen en revalidatie

Een gespierd lichaam verkrijgen, begint bij de opbouw van spiermassa. Spiergroei ontstaat door de opeenvolging van spiertraining en voeding, die het herstel en de opbouw van spieren toelaat.

Het opbouwen van spiermassa is ook van heel groot belang tijdens en na een revalidatieproces.

Als u net gerevalideerd bent en klaar bent met uw sessies bij de kinesitherapeut of heeft u chronisch klachten, dan kan personal training u helpen om uw spiermassa terug op te bouwen.

Wij maken onze trainingsschema’s altijd op maat, in functie van de noden en wensen van onze klanten.

Slanker worden

Om op een doeltreffende manier af te vallen, kan u bij ons terecht voor een programma op maat.

Het belangrijkste om slanker te worden, is een regelmatig trainingsschema te volgen en de ups en downs van uw eigen motivatie te beheersen.

Omdat verschillende mensen op een andere manier gemotiveerd worden, maken we elke training uniek.

Bij Profit bezitten we het laatste medische materiaal om een lichaamsanalyse uit te voeren en berekeningen van uw spier- en vetmassapercentages te maken.

Onze personal coaches gaan u ook altijd helpen met de interpretatie van de lichaamsanalyse, in functie van uw trainingsschema.

Fitter worden

Doet u nog niet aan sport en wilt u graag meer bewegen?
Dan bent u bij ons aan het juiste adres!

Op basis van een adviesgesprek en een eerste testtraining van 30 minuten, ​bepalen we de trainingen volgens uw beschikbaarheid.

We ​bespreken regelmatig uw ​verbeteringen ​​en in functie van uw evoluties, passen we de oefeningen aan.

Het is dit evolutief proces, ​in functie van ​uw ​verbeteringen, dat helpt ​om de motivatie te houden.

Sportspecifieke krachttraining

Tijdens onze trainingen leggen we de nadruk op zowel krachttraining als corestability. Dit helpt voor een evenwichtige ontwikkeling van het lichaam.
In de eerste fase beginnen we altijd met algemene krachttraining en daarna bouwen we specifiek verder op de noden van uw sport en uw doel.

De nadruk ligt steeds op conditietraining en vaardigheden binnen uw sport.

Na een analyse kijken we welke vaardigheden we kunnen verbeteren, om uw sportprestaties naar een hoger niveau te brengen.

 

OPENINGSUREN

Op afspraak

TrainingSlocatie

Terhulpensesteenweg 437, 3090 Overijse